We got amazing ideas for the equipment for the Ranger. Now let's get serious with the Specializations!
Ranged DPS is mandatory! What about Melee with one-hand weapons or two-hand weapons? Maybe a trap master? Hybrid melee and ranged, why not?
Everything is possible with this versatile class!
Sorry traducción Google.
Ranged specializations.
Sniper: a lot (cast) but also a lot of damage. Advantages very high damage, disadvantage closeness problem, favored weapons longbows, compound longbows, bolt throwers, heavy bowguns.
Masters of beasts: focuses mainly on the main damage with beasts, abilities to finish with them, depending on which beast the character adopts a closer or farther posture to work as a team (as a pack, example; a lion and his human companion adopt a role also vanguard with kindred weapons "claws", without the life of a tank but can manage in close range. If it is a spider spits poison, its human partner will sit on poisons and medium distance with weapons to said gameplay)
Survivor: Character that focuses on upgrading traps and mid-range weapons to close range (preferred weapons throwing weapons in one example; Javelins, Throwing Knives, or Throwing Axes along with a Buckler or Buckler).
This could last for both ranger and druid OR even cleric.
Troubadour or bard. His game specializes in chants in which he infuses speed, strength, agility, constitution, or haste, advantages to his team and disadvantages to the opposite. Depending on the instrument, it gives some benefits or others. Favorite weapons slings, whips, objects with which you can keep a distance and do not require the use of 2 hands.
All the classes will have abilities of the others but each one will have its specialization.
Especializaciones del Ranged.
Francotirador: mucho (cast) pero también mucho daño. Ventajas daños muy elevados, desventaja problema con la cercanías, armas predilectas arcos largos, arcos largo compuesto, lanza vírotes, ballestas pesadas.
Maestros de bestias: se centra sobre todo en el daño principal con bestias habilidades a fin con ellas, dependiendo que bestia el personaje adopta una postura más cercana o lejana para trabajar como equipo( como una manada, ejemplo; un león y su compañero humano adopta un papel también vanguardia con armas afín "garras", sin la vida de un tanque pero puede desenvolverse en rango cercano. Si es una araña escupe veneno, su compañero humano se sentará en venenos y a media distancia con armas a dicha jugabilidad)
Superviente: personaje que se centra en mejora de trampas y armas de rango medio a corto alcance (armas predilectas armas arrojadizas en una ej; Jabalinas, cuchillos arrojadizas o hachas arrojadizas junto con un broquel o rodela).
Esta podría última Tanto para guardabosques como para druida O hasta incluso clérigo.
Trovador o bardo.
Su juego se especializa en cánticos en los que infunde velocidad, fuerza, agilidad, constitución, o celeridad, ventajas a su equipo y desventajas al contrario. Dependiendo del instrumento da unos beneficios u otros. Armas predilectas hondas, látigos, objetos con los que pueda mantener una distancia y no requieran del uso de 2 manos.
Todas las clases tendrán habilidades de las otras pero cada uno tendrá su especialización.
Last edited: 2022-03-23 23:39:37